
Připravenost nové Octavie A8 je v žalostném stavu, stěžují si škodováci a vyjadřují obavy o budoucnost. Ve svém odborovém časopise Škodovácký odborář i již na veřejnosti. A mají pravdu. Problémy technické, zejména se softwarem a hardwarem vozů, doplňují navíc i neřešené problémy personální. Těžkosti provází také elektromobil Enyaq. Vývoj nových vozů může být složitý a může přinést problémy. To bych chápal. V podmínkách pandemie může být problém i se subdodavateli, to bych chápal také. Ale když si spojíte avizované problémy klíčového útvaru s medializovanou snahou nového vedení koncernu udělat ze Škodovky výrobnu levných modelů nebo dokonce jen montovnu, může být v pozadí i třeba hledání důvodů pro tuto změnu. V zájmu naší země, kraje, ale i zaměstnanců není ale vzdát se tohoto rodinného stříbra, i my za něj rozhodně budeme bojovat.